Asu_moi canım özele gidiyorsan ebeler illaki gösteriyordur nasıl olacağını ama önceden bilmek tabii ki çok çok önemli devlette de ebeler gösteriyordur ama senin önceden bilmen başına ne gelecek farkında olman demek bence. Gebe okuluna gidebiliyorsan git çok yararlı olduğunu düşünüyorum gidemiyorsan netten bak hareketlere nefes egzersizlerine . Diyafram nefesi alıp burnundan 4 saniye de nefes alıp karnını şişirip 8 saniye de ağzından yavaş yavaş vermelisin ıkınırken de çeneni göğsüne dayayıp sanki özür dilerim tuvaletini yapıyormuşsun gibi asagıya baskı verip ıkınman gerekiyormuş gebe okulunda böyle ders verildi 🌸