Asu_moi Kızlar selam,burda bazı yazılarınızı görüyorum ıkınmayı bilmiyorum diye bende bilmiyorum😳 ama bazıları o o an kendinden gelişen bi durum diyo,kimi de yapamıyo? Sizce bunun için doğuma kadar ne yapmamız gerek?
Deletedmom_116 Asu_moi Ikınma egzersizleri yapılmalı kesinlikle . İkinamadigim icin çok zor geçti doğumum . Yani burda ikinmak değil önemli olan doğru şekilde ikinmayi bilmek interneten video açıp tekrarlayın kendinizi alistirin
Lamia65 Asu_moi Merhaba canım. Nasıl yazsam bilemiyorum ama ayıpda olsa yazmak zorundayim. Normal dogum yaptim.Ikınma aslında zor bişiy diyil bana göre.Çünkü nasıl söylesem orda doktorlar banada öyle söyledi ( büyük tuvalet yapıyormuşsun gibi) ıkınıyorsun
dogurangaplumba Asu_moi Canım hiç kabız olmadın mı o an ki ıkınmadan fazlasını yapcaksın ve o an cidden daha çok güç geliyor sen bile şaşırıyorsun kendine bunu başardım diye ☺️
isilaybestee Asu_moi ebe o an nasıl ıkınmak gerektiğini anlatıyor ama bencede öncesinde bi hazırlık yapmak gerekiyor bende doğumumda kendiliğinden gelecek diye düşünmüştüm sancı va herşey çok kolay geçerken ıkınmada büyük sıkıntı yaşadım sonuçta bebeğim doğdu ama ıkınabilseydim belki dikişim daha az olabilirdi bide doktorum ıkınamayınca beneğin içerde havasız kalacak vs demişti daha kötü şeylerle de sonuçlanabilirdi. Sonuç olarak sancı doğum hepsi 2 buçuk saat sürdü kolay bir doğum oldu ama benim işin en zor kısmı ıkınma kısmıydı
Deletedmom_116 Asu_moi Kesinlikle tavsiyemdir tanımıyorum seni ama Zorlanmani istemem çevremde kim varsada aynısını önerdim . İkinmayi bilmek çok iyi doğum yapabilmene işaret . Hani diyorlar ya iki ikinmayla doğum vs Ya ikinmayi biliyorlar yada Çalışmışlar veyahut nefes egzersizi yapmışlar düzgün nefes alabilen insan Rahat ikinir. Burundan alıp ağızdan verme olayı var ya bu ılınmaya çok yardimci
Asu_moi Deletedmom_116 evet gerçekten öyle,bazı insanlar 2 ıkınmayla bitiriyolar doğumu bencede çok önemli🙏🏻çok teşekkür ederim umarım öğrenebilirim
Asu_moi Lamia65 çok teşekkür ederimm🙏🏻🩷şuan cok zor bişey gibi geliyo ıkınmak ama umarım o an kendinden gelişir🌸
elaunverr 4 ay önce normal doğum yaptım nefes egzersizi bence çok önemli. Ikınırken derin nefes alıp çeneni göğsüne yaslayıp bacaklarına kendine çekip poponu kaldırmaman lazım kaka yapıyormuş gibi ıkınınca 4 5 ıkınmada doğurdum🌸 bebişin çıkışı yaklaşınca ıkınma kendiliğinden geliyor 💐
Asu_moi dogurangaplumba evet kendinden geliyor diyorlar,ama bazıları da yapamıyormuş ondan merak ettim🥺
Asu_moi isilaybestee evet sanırım egzersiz,ve şu videoları izlemek gerek🙏🏻gerçi hamileykende denemeyin pek diyolar ama🤣napcaz bilmem
Mercan0652 isilaybestee ay ben afedersin kabz olduğumda bile ikinirken kısa süreli çarpıntım oluyo nefes alınca geçiyor geri doğumda da olursa bi sknti olur mu acaba
dogurangaplumba Asu_moi canim yapayan birini gördüm 1 saat arayla doğurduk ve kadin aynen şunu söyledi ilk kez dogum yapıyorum tabi ki nazlancam ne nefesi ne ıkınması bagır gitsin dedi ebe öyle bir azarladi ki o ses hala kulagimda diyebilirim
isilaybestee Asu_moi deneme bence de sadece nefes egzersizleri nasıl ıkınmak gerekiyor vs onlara baksan yeterli diye düşünüyorum ☺️
dogurangaplumba Bazı şeyler artık şimarıkça geliyor nefesini kontrol edemezsin tamam hani derin nefes almayala ilgili gibi sorunun olur tamam ama bazı şeyler öyle abartı ki artık eğer cigerlerinde sorun yoksa derin nefes alınca öksürük tutmuyorsa bunu herkes yapabilir ıkınma gücü inan o an öyle bir geliyor ki hayret edersin
Asu_moi dogurangaplumba aaa şaka gibi bazıları resmen,kahir cektirmek istiyo şımarıklıgından ordada calısan insanlara,dedigin gibi saglık sorunun yoksa nazlanmak ne demek kimse annen baban değil orda sonucta🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ve herkes bebek ve senin icin doğru olanı öneriyor allah böylelerine akıl versin
Drysvrucr Ben ilk başta rahimden ıkınmaya çalışıyordum. Doktorum da güzel ıkınıyorsun dedi ama 1 2 ıkınma oldu bebek hala doğmadı. Heralde ben aceleci davrandım ve artık her yerimden ıkındım ahahha 😄 benim de 4 5 ıkınmada doğdu bebişim. Tabii epizyo kesiğim olmuştu.
Asu_moi Drysvrucr mesela simdi siz heryerimden ıkındım dediniz ya o nasıl olur ben hic idrak edemiyorum hic dogum yapmadıgım icin🤣🤣
Asu_moi Lamia65 doktorum bazen ufak kesitler koyuyoda,bazı hanımlar neden olmuyo yapamıyorum diye o an baya üzülüyo:( ondan etkilendim heralde