Abc_21 normal doğum yaptım. Sizin ve bebeğinizle ilgili sağlık sorunu yoksa normal öneriyor tabi sizin istediğiniz de önemli. Ben normal istiyordum o da ben normal öneriyorum sağlık durumunuza göre ilerleriz demişti. Heyet veririm 1 kez dedi . Benim yıllık iznim falan da var ben öyle yapıcam. 2. Verir mi bilmiyorum