Gkce27 Busearden ikili test sonucu kesin bir sonuç değil zaten ihtimaller üzerine yapılan bir test yani başka birinde de risk düşük çıktı diye bir şey olmayacağı anlamına gelmiyor malesefff o yüzden şimdi imkanı olan fetal DNA yaptırıyor
Esrashshshssh Busearden bana ikili de yaptı devlet hastanesinde 3lu de simdi olsam yaptırmam çünkü stresten başka birsey degil
yeni-annelik Busearden benimde ultrason bulgularım normaldi kanda riskli çıkmıştı fetal dna yaptırmıştık çok şükür temiz çıktı
yig Aabbccc Kan alınıp yurtdışında yapılıyor özel hastaneler yapıyor devlettede karından sıvı alınıyor
Gulsen1909 Esrashshshssh bende öyle düşünüyorum bayramdan sonra ikili randevum var ama hem doktordan çekiniyorum aceba tersler mi istemiyorum deyince. Hemde aceba varsa bilmek mi daha iyi diye kafam çok karışık
Esrashshshssh Aabbccc çok şükür iyi çıktılar ama ben onların çıkmasinj bekleyene kadar çok yıprandım acava diye diye
Aabbccc Esrashshshssh evet insan merak eder tabiki canım Allah’a bıraktım herşey Allahtan🙏cinsiyetin ne kız senin 🙂🙂
cLearQueen Ben de 2li yaptirdim eger sıkıntı çıkarsa fetal dna yaptircam direkt. Ölçümler güzeldi ama bilemiyorum işte.
Aysel461 cLearQueen ne yaptınız sonucunuz ne benim de ölçümleri normal ama ikilide kanda yüksek çıktı
Esrashshshssh Aabbccc qynen bende öyle diyorim seni de erkek hissediyorum bende diyorum acaba aşılama oldum yıkandı diye mj erkek
Aabbccc Esrashshshssh bilmiyorum canm ben cinsiyetimi kaçıncı haftada öğrendin sen benim tüp bebek ama🙂
Aysel461 yeni-annelik benim de ultrasonda normal ama ikilide kanda baya yüksek çıktı ne yapmalıyım detaylı ya girecem ama bir sorun var mıdır