Esrashshshssh tatlibebegim_ ya birde burda işte 20 de böyle oldu 19da boyle oldu yazıları okuyunca dağa çok endişe ediyorum
tatlibebegim_ Esrashshshssh ben erken hissettim ama bi gün atıp bi gün atmıyodu canı ne zaman isterse bide öyle aman aman bi hareket olmuyo kasıklarında kalp atışı gibi pıt pıt atıp kaçıyo
tatlibebegim_ Esrashshshssh nasıl geçti var mı bi sıkıntı kaç haftalık oldun hareketlerini hissediyo musun artık
Esrashshshssh tatlibebegim_ guzeldi çok şükür sıkıntı yok hareketlerinj de hissetmiyorum plesantam öndeymis çocuk onu yastık görevi etmis ona vuruyormus bilmiyorum inşallah hissederim 24 haftaligim
tatlibebegim_ Esrashshshssh yaa hissedersin artık bu haftalarda ya hayırlısıyla inşallah, ben hamileliğimi özledim şimdiden bol bol uyu doğunca hiç uyku yok😅
Esrashshshssh tatlibebegim_ hamilelik güzel de bugün kan verdin heralde enfeksiyon varmış sonucu doktor görmedi ama araştırdım
tatlibebegim_ Esrashshshssh enfeksiyon bende de vardı canım ama bu tek başına bişey ifade etmiyomuş benimkinin hepsi kırmızıydı ama doktor önemli değil demişti antibiyotik kullandım fitil falan kullandım hiç geçmedi
tatlibebegim_ Esrashshshssh böyle fslan çıkıyodu doktor önemli değil demişti ama bu doğum yaptığım gün alınmıştı kan