tatlibebegim_ Esrashshshssh kaç haftalık oldun ben 15 haftanın sonlarında hissetmeye başladım kalp atışı gibi kasıklarımda
Aysenur0058 Esyilmazz alırsın bence bende 14.gun yapmıştım çok şükür silikte olsa çizgi göründü inşallah dularimiz kabul olur sağlıkla alırız kucağımıza 🤲
tatlibebegim_ Esrashshshssh aynen 15in sonlarında bi defa attı başka atmadı net olarak 16 sonları hissettim
tatlibebegim_ Esrashshshssh gelirsin Allahın izniye zaman su gibi gerçekten daha dün gibi pozitif haberi aldığımı hatırlıyorum
Esrashshshssh tatlibebegim_ benim de iyice psikolojim bozuldu ya fark ediyorum artık kendimden vesvese beni öldürdü
Esrashshshssh tatlibebegim_ 20 haftalik olfum hala bir belirti ya da hareket yok8 karnımda sanki birsey yok
tatlibebegim_ Esrashshshssh kilon var mı yanlış anlamazsan doktor yağlı bi bölge olunca geç hissedilir demişti 22.haftada falan
Esrashshshssh tatlibebegim_ ya birde burda işte 20 de böyle oldu 19da boyle oldu yazıları okuyunca dağa çok endişe ediyorum