sukran0046 Medinedogru03 38+1 deyiz gece benimde oldu karnım cok sertlesti bacaklarımı ben birbirine yaklaştıramıyorum benim kız birde makat geliş ayagîyla tekmeleyince karnımın alt ksmnda çok fena kasılmalar oluykr bugün gnduzde kalçama bir kac defa sancı gibi birseyler oldu gittikce zorlaşyor
Medinedogru03 sukran0046 ilk gebeligimde hatırlıyorum kalcama biseler saplaniyodu affedersin popoma🤣 3 gün sonra doğurdum dikkat et 🤣🤣
Gizemnur17 Medinedogru03 Normal doğum olsa bu kadar stres olmazdım günü beklemek resmen çok heyecanlı 😅🧡 Sizde sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏼
Medinedogru03 Gizemnur17 evet o ayrı heyecan zaman bir türlü geçmek bilmez valla artık sana , amin inshAllah 🧡
Medinedogru03 erva_ evet ya yamuk oluyor disardan da belli oluyor şuan hala sertlesiyom vallahi geçmiyor 10 dk da Bi oluyor artık nefes alamıyor insan ya, ah o yok bnde hiç adet olcak gibi ağrı oluşmadı ama bel ağrısıcok kötü vallahi
erva_ Medinedogru03 benimde sıklığı hemen hemen senle aynı.haftalarimiz aynı ben simdi sıcak suyla duş aldım biraz geçti gibi sende istersen bir dene iyi geliyor.
sukran0046 Medinedogru03 ayın 18 ine kadar bekleyecez o gün karar verilecek hepimiizin hakknda hayrlısı olsun
erva_ Medinedogru03 canim bugün sabah koltukdan kalkarken bir anda bir ağrı girdi kaşıktan kalkamadım.bir yarım saat öncede su içmek için bardak alırken bir anda vajinada çok sert bir bıçak saplanmasi gibi bişi şimdi yine iğne batması gibi bir ağrı oluyor alttan vajinadan sancı mi bunlar anlamıyorum
dogurangaplumba Medinedogru03 31+2 yiz benimde o haftalarda başladı galiba baksana bebek yediğim şeyi sevmedi galiba demiştim 🤣🤣 kızımda salatalık yediğimde 1 kere olmuştu bir daha olmamıştı🤭
12betu Cansu0363 kuzum hastaneye gittim bugün 2 gün sonra yatış dediler suni sancı vericez dediler açılma yok ama korkuyorum birazcık bakalım 🙏😅