Ay kızlar 38+2 deyim bugun karnım o kadar sertleştiki sayamadım yav çok rahatsız edici yürüyemez oluyor resmen insan yaşıyonuzmu bunu sizde, çok sık ve çok üst üste oluyor sizinde böylemi , öncelerden de oluyodu tabi ama günde 10 kere falan ama bugün Bi başka ya sayamadım artık