Ramercan Nes7616 11. Haftadan beri oraya gidiyorum evet perinatoloji bölümündeyim riskli gebe olduğum için :)
Nes7616 Ramercan ondan muhtemelen ya bana çünkü yeşil alan açtık randevu alırsınız dedi alamıyorum o ayrı tabi ama şansa Sultangazi hast alabilmiştim ikili testimi falan orda yaptırmıştım