3_oglan_annesi ben de oraya gidiyorum. Atıyorum mesela detaylıyi pozisyondan dolayı tam yapamadı. O zaman elden verdi. Normalde detaylı için de , ikilinin sonucunu öğrenmek için de kendim randevu alarak gittim. Öyle dediler çünkü. Belki hanımefendinin perinatolojide takip edilmesi gerekiodur sık sık. O yüzden elden veriyorlardir. Tahmin tabiki sadece bu