MelodyFairy benimde çekindiğim gün aynı sizin gibi oldu anestezi verdiler sonra uyandım hiçbir ağrım sızım yoktu eve gelirkende oyle ağrım olmadı sonra evde ayakta çok gezindim alttan ağrılar girmeye başladı hatta dedim iyi ki anestezili olmusum bu aci boyleyse anestezi olmadan hic duramazmisim demistim. Parol alıp uyudum uyandığımda geçti ve bir daha olmadı dinlenin çok ayakta kalmayın