MelodyFairy Rahim filminden sonra iyiydim eve geldikten sonra biraz zaman geçti ve ağrım başladı ilaçta kesmedi ne yapmalıyım bilemedim 🤷🏻♀️ sanki karnım dikişle dolu gibi oturup kalkarken bile canım 😣 yarına geçer mi acaba 🥹
Tgcmr MelodyFairy advil die bir agrı kesici var cok iyi denemelisin bende kürtaj oldum bos gebelikti cok iyi geldi agrıma
Ecexxxxxx MelodyFairy yaa canım benim geçmiş olsun bende Salı günü çekilecem rahim filmini inşallah geçer ağrın hemen
tatlibebegim_ MelodyFairy benimde ağrımıştı idrarı falan yaparken yanıyodu baya geçmişti bi iki güne ama anestezi almamıştım
MelodyFairy Ecexxxxxx anestezili oldum kendime geldikten sonra çok iyiydim ama başladı ağrı geçmedi henüz bilmiyorum yarına geçer mi inşallah geçer karnım falan şişti
MelodyFairy tatlibebegim_ geçsin ya dayanamıyorum anestezili olmasına rağmen ağrım var Sonuçlar temiz ama bu kadar ağrı neden bilmiyorum
lLavinia MelodyFairy kız ben anestezi almadım o kadar acılı bir şey olduğunu bilmiyordum. Ayy çok kötü çok🫣
tatlibebegim_ MelodyFairy verdikleri ilaçtan sanırım tüpleri açıyo ya açık olsa bile illaki fayda etmiştir inşallah bu ay hamile kalırsın ben rahim filminden sonraki ay aşılama yaptırdım ya işte rahim filminin sayesinde olduğunu düşünüyorum valla
Tugba_turk46 MelodyFairy rahim filmi ne zaman çekiliyor canım benim 10nda bitecek reglim 14, veya 15nde çekerlermi
MelodyFairy Tugba_turk46 canım benim tam bitmemişti çekildim yani şöyle adet kanamam kesildi kısa sürdü ama azcık lekelenmem geliyordu doktorum sorun olmaz o dedi o yüzden bugün çektik İşte arada hala lekelenme oluyor oda geçer bir iki güne
MelodyFairy tatlibebegim_ dediğin gibi sanırım Bizde bir kac bekleyelim dedik eşimle öyle karar verdik sonra olmazsa aşılama ☺️
MelodyFairy tatlibebegim_ doktorum da dedi regl gecikirse test yap diye inşallah kendiliğinden gelir 🥹🦋🦋🦋
Derennn700 MelodyFairy canım çok geçmiş olsun rahim filmini doktor hangi sebeple istedi bizimde bir yıla yakındır olmuyor sende bir sorun var muydı
MelodyFairy Derennn700 hayır canım şükür hiç bir sorun yok sadece olurda aşılama olursam rahim filminde çekilmiş olsun dedim Eşimde sperm düşüklüğü ve morfoloji düşüklüğü var ilaç kullancak bakalım bir kaç ay sonrasında daha beklemek istemiyoruz aşılama düşünüyoruz 😌