Meltembkts aynısı oldu bana da bilgi verilmedi yukarıda sordum onu doktorunuz biliyordur denildi yani bir uyuşturma bu kadar mı zor önceden belli olan bir işlemdi açta gelirdim söyleselerdi. Neden böyle zorlaştırıyorlar anlamıyorum bende 13 haftalık gebelik sonlandırdım oda da düşürdüm aşağı ameliyathaneye indirdiler ve orada kocaman bi çatala çıkardılar ne olduğunu bile anlamadım korka korka çıktım içimi demir çubuklar attılar takır takır sesleri duyuyorum birbirlerine değiyor doktor bir yandan ultrasondan bakığ karnıma bastırıyor alt tarafımda diğer yandan işlem yapılıyor gözlerimin önü karardı artık acıdan.. uyuşturun diyorum zaten tersliyorlar en son bi iğne yaptılar ama iş işten geçmişti fayda bile etmedi bana. Ben sanıyorum ki bu işlem böyle yapılıypr meğersem özellerde uyuşturma varmış bilseydim ne kadar olursa olsun paramla rezil olurdum giderdim gerçekten tramva sebebi…