Dün akşam bebeğimi düşürdüm devlet hastanesinde yatisim verildi sabah doktor kontrolünde geldi ve bir şey kaldı mı diye bakayım dedi maşa ile bakacağını söyledi ve birden kurtaj işlemi yapmaya başladı hiçbir anestezi ve uyuşturucu olmadan ben kurtaj yaptığını bile anlamadım temizliyor sanıyorum zaten acidan bayılıp ayıldım kustum. En sonunda doktora yalvarıyordum istemiyorum bırak artık lütfen diye.Devlet hastanesinde anestezi yokmuş tamam da bunu bana soyleselerdi keşke de bu kadar acı çekmeseydim zaten bebek dusurmusum onun acısı ayrı kurtaj acısı ayrı. Asla kızlar asla devlette bu işlemi yaptırmayın. Bu acıyı hayatım boyunca unutamayacağım