_Tazeanne Kızlar havalar aşırı sıcak bir iki haftaya inşallah doğumum olur gibi kalın battaniye koymak gerekir mi çok yerde kaplıyor müslin ve penye battaniye mi koysam
ipeklinaismom _Tazeanne 1 penye 1 müslin 1 hafif kalın koydum Muğla’da yaşıyorum kalın olan ihtimale karşı.koydjm
Lavinya24 _Tazeanne 1 penye 1 ince nohut battaniyeden bir de nostaljik olsun diye eşimin bebekliğinin battaniyesini koydum
Merve_3351 _Tazeanne başlığa kocam beni aldatti veya kaynana sorunu yazarsan herkes gelir boyle sylere kimse bakmiyor🤣
Kelebekmisaliihayat _Tazeanne ben de Mayısta doğum yapacağım. Sanırım ben de Müslin ve penye battaniye koyacağım. Kalın battaniye gerek yok diye düşünüyorum
Mrveslem _Tazeanne müslin örtü ve müslin battaniye var onlar iyi olur birde hastane çıkışı setlerinde penye battaniye oluyor kullanışlı olur
_Tazeanne Mrveslem bende öyle düşündüm penye ve müslin yeterli diye ama ilk doğum olduğu için hastane sıcak mı olur üşür mü bilmiyorum
Cnuryasar İki tane kalın müslin bir tane hastane çıkışındaki penye battaniye bir tane de çıkış yaparken ince nohut battaniye müslümden bir tanesini yatağa sereceğim diğerini kucağımız alırken
GuzelMelegimm _Tazeanne müsline gerek olmuyor bir hastahane çıkışı battaniyesi bir de kalın battaniye yeterli olur. İlk zamanlar bebek çok üşüyor
_Tazeanne AzcikMantikliOlun teşekkür ederim öyle yapacağım sanırım hastane serin mi olur yenidoğan üşür mü o kadar bilmiyorum 🤷♀️
ipeklinaismom _Tazeanne Nisan 15 doğum . Şuan evin içi 25 derece siz düşünün bu sene yaz erken geldi camlar açık yatıyoruz hatta klima sogukda açıyorum bazen
Cnuryasar _Tazeanne evet bence kesin böyle yap zaten bebiş için hazırlanıyor hepsi eve gelince bi yıkama ütü miss
GuzelMelegimm _Tazeanne kızımı haziran sonu doğum yaptım doktor kalın battaniyeye sarın demişti. Bende çok üşümüştüm