baharmom35 as canim.adet olunca haber ver dediler mayis sonu transfer olursun dedi ama ben istemiyorum haziranda olsun istiyorum kendimi suan hazir hissetmiyorum,yine ayni seyleri yasarim korkusu var ne bilim ya 😔bana kalda bir sene ara verirdim ama eşim cok istiyor bakalim nasibimizde ne varsa onu yasiyacaz,allah geciktiriyorsa guzelliştiriyordur, sabırla,zamanla gorecegiz🙏