baharmom35 Bbk88 tabi herkesin hikayesi farklı ve eskiden kadın faktörü çok vardı şimdi ise erkek faktörü o kadar Fazla ki çocuk sahibi olmak artık eskisi gibi kolay değil bunu yaşayınca anladım ve ilk ön görüşmeye gidince bi baktım cok kalabalık ve herkes bizim gibi genç 😏
elifmerale Bbk88 erkek faktörü bizimde aynı şekilde 🙏🏻 o kadar fazla bu durumu yaşayan var ki.. inşallah kolay atlatırız,bir taraftan çalışıyorum hemşireyim ve nöbetli çalışıyorum. Tüp bebek sürecini ve işi birlikte götürmeye çalışacağım İnşallah götürebilirim
Bbk88 elifmerale inşallah canım bazen diyorum neden doğal olmadı sonra hemen sözümü geri alıyorum İsyan etmemek lazım:(Allah böyle uygun görmüş demek Allah yardımcımız olsun süreçten haberdar edersin canım benim daha 2 asilamadan sonra geçilecek çünkü 🙄❤️
elifmerale Bbk88 bende doktorum hiç aşılama yapmayalım dedi 3-4 doktorun fikrini aldım. Boşa hormon kullanıcaksın aşılamada daha düşük ihtimal dedi o yüzden biz direk tüpe geçtik benimde isteğim hep aşılamaydı ama nasip. Rabbim hayırlısını versin hepimize 🙏🏻❤️
Bbk88 elifmerale bana doktorum yüzde 30 40 ohtjmal dedi aşılama için canım özellikle sordum anlamadım evet asilamadan direk tüp bebeğe geçmek daha mantıklı ama tutabilir dedi bana da her doktorun görüşü ayrı tabi haklisin
Melikebldz Bbk88 yumurta toplama da anestezi aldım transferde acı hissetmedim ama idrara sıkışık olmak gerekiyor ben o yüzden çok stres yapmıştım bir de transfer anına şahit oluyorsunuz çok duygulanıp baya ağlamıştım 🥲🥲
Bbk88 Melikebldz yaaaa😪 ne güzel İnşallah bana da nasip olsun ben de pko var amh yüksek awantajmidir acaba:(
Melikebldz Bbk88 hiç bir bilgim yok dediğim gibi tek bizim avantajımız spremin bulunması ve benim yumurtalık rahim vs üreme organlarının yeterli olmasıydı kısmet bu işler bence hiç kafanı yorma ben hep nasipte varsa diyerek dua ettim sende öyle et kısmetinde varsa zaten gelir merak etme biz birazcık sınanılan tarafız Rabb’im kimsenin emeğinin karşılıksız bırakmaz emin ol 🤲🏻🥰
baharmom35 Bbk88 yok canım sağlıklı olursa o çok çıkan yumurtaların eşinin de spermler iyiyse ohhh birsürü bebiş😂😂
papatyaolsun Melikebldz taze transfer mi oldunuz? Benim doktorum da taze yapacağını söylüyor ama ben burada hep dondurulmuş daha iyi oluyor diye okuduğum için endişeliyim
baharmom35 papatyaolsun doktorun nasıl uygun görürse canım gecen burda bi arkadaş yazmıştı yumurta toplama transfer toplam 15 gün sürmüş ilk dememe pozitif yani dondurulmuş taze doktorun nasıl uygun görürse