ZeynepDuru17 Cnuryasar ozaman riske atmaya gerek yok Allah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah
pnar1108 ipeklinaismom bizde de durumlar aynı😅 bayram sonuna kadar gelirse normal deneriz olmazsa 15 nisan sezaryenle alırız dedi
pnar1108 ipeklinaismom valla bende de bi korku var açıkçası normal doğumdan ufaktan tırsıyorum😅 bakalım 15ine kadar gelirse denerim gibi olmazsa sezaryen zaten😅
Kdrozdmr3455 ZeynepDuru17 Bende 16 Mayıs doğum yapmayi planlıyorum sezeryan olduğu için o günü düşünmüştük😊😊
biranneikievlat ZeynepDuru17 Ne kadar güzel denk gelmiş valla maşaAllah, Rabbim sağlıkla kavuştursun 🌺
Gizemmnur- ZeynepDuru17 bende bugün aldım gibi ayın 24une Alicam inşallah 🥰 minik kızım sürpriz yapip erken gelmek istemezse 😊😊
Gizemmnur- ZeynepDuru17 inşallah benimde tek isteğim artık doğsun da kavusuyum istiyorsun zaman azaldıkça 😊🥲