Selam kızlar 11+6 günlük hamileyim devlet hastanesine ikili tarama için gitmiştim. Toplam muayene sürem 3 dakika anca sürmüştür.Ben sormadan doktor %80 kız dedi herkes erkeğe benzetmişti ben şok tabi 😊 Bir kızım var insan iki duyguyuda tatmak istiyor. Sizce bu haftalarda kesinlik payı var mı bu kadar kısa süre içinde cinsiyeti net görmüş olabilir mi %20 lik umudum olmalı mı ultrason görüntüsünü bile çekemedim önceki kontrolden olan görüntüyü ekliyorum yorum yaparsanız sevinirim 