Bbk88 hiç detaylara boğulma kuzum, ben tam 3 senedir tek tüplüyüm, ne regllerimde bi azalma oldu, ne döngü düzenim bozuldu, o kadar düzenli oluyordum ki ☺️ tüpün tıkalı olsa bile, regllerin düzenli bi şekilde olmaya devam edecek, yumurtlaman etkilenmeyecek, tüp bebekte her iki taraftanda yumurta büyüyecek, hepsini değerlendirmeye alacaklar, eğer kendin denemek istersende hiç bişey engel olamaz, yumurta takibi yaptırırsın, o ay tüpünün açık olduğu yerden yumurtladığında değerlendirirsin 😍 ve seni motive edecek bişey söyleyim, benim şuan ki hamileliğim tek tüpümle yaşadığım 3. Hamilelik 🥹 2 defa peşpeşe kimyasal gebelik yaşadım, kasımda hamile kaldım, aralıkta kaybettim, aralıkta hamile kaldım ocak ayında kaybettim, demek ki neymiş, yeter ki Allah ol desin, ben hamile kalabilmem imkansız gözüyle bakarken, rabbim tek tüple peşpeşe hamilelik nasip etti, her şeyin vakti zamanı var, hiç moralini bozma 🥹🥰