Bbk88 üzülmek, moral bozmak yok 🥹 elimizden ne geliyorsa yapıcaz, ondan sonrada duamızı edip bekleyecez, en iyisini Allah bilir, bekletiyorsa en güzelinin olması yakındır 🥳 veeee biz tüpümüze iyide baksak, kötüde baksak olacağına varıyor, 2 sene önce ki rahim filmimde tüpümde bişey yokken, geçtiğimiz ekim ayında şişme başlamış, demek ki olacağı varmış, detaylara takılıp kafanızı hiiiçç bulandırmayın, bunların hiç birisi hamile kalmaya engel değil, eğer o bebiş gelecekse hiç bişey engel olamaz 🥰