Seda9507 içemedim ferrum ilacını bende bırakmıştım.dun doktor kontrolüm vardı, ferrumun tek içimlik surubu var ondan verdi günde bir tane o rahatlattı tadida kötü değil beklediğimden iyi,sizde doktora söyleyin buna başlatsin çünkü Bi haptan kurtulmuş olursunuz benim gibi:)