Mervguns Krmm09 Ben hem aşılamada hem tüp bebekte sabah akşam kullandım hep aynı saatlerde kullanamaya çalış 🙏 Evet bebeğin tutunması için kullanılıyor
Arasmom_ Mervguns günde 2 kere diyorlar aynı saatler olunca ne farkı oluyor canım? Bende aşılama oldum Günde 2 kere kullandım ama saatlerine dikkat etmedim Test günümde adet oldum
Mervguns Krmm09 İnşallah tutunur canım 🧿🤲🏻 Bnde aşılamada değil tüp bebekte tutundu. Miyomlarım var bnm yeri sıkıntılı ve büyüktü Ona rağmen tutundu küçük kuzum 🤲🏻🤲🏻 Seninde Allah gönlüne göre verir inşallah 🤲🏻🤲🏻😇
Ebrugunesss Damlademir peki duphaston gebelik testini etkiliyor mu pozitif çıkma gibi ihtimali oluyomu gebelik testinin yani hcg içeren bi ilaç mı ben 10 gün duphaston kullandım dün test yaptım pozitifdi
ervaca1507 Ebrugunesss duphaston sizin karnınızda zigot yani döllenme olduysa tutunmasını sağlar yani gebesinizdir. Hayırlı olsun bana da dua ederseniz sevinirim 💕
Ebrugunesss ervaca1507 değil malesef kan verdim kanda çıkmadı büyük ihtimalle ilacın etkisinden pozitif çıkmış
Mervguns Arasmom_ Ben açıkcası düzenli ilerliyim diye saatlerine dikkat ettim Mesela sabah 8 akşam 8 di hep
Esma006 Damlademir merhaba ben bugün yumurtlama gördüm elimde 10 adet var catlamadan sonra mi başladınız gebelik için günde bir şekilde 10 gün mü