Duphaston hem adeti düzenliyor hemde bebek oluşursa tutunmasını sağlıyor. Bende kullandım pcos var bende 3 ay kullandım adetim düzenlendi o süreçte yumurtam gelişmediği için hamile kalamadım klomenle duphastona devam ettik o ay hamile kaldım ben adetin 15. Günü başlayıp günde 2 kere kullanıyordum