Bende birşey sorayım güzel anneler salı günü doktorum ben bayramda yokum 22 Nisan’da gelicem ilk doğumum sezeryan preeklampsi yaşadım için 38de seni acilden girişini yaptır sezeryana alsınlar dedi 1 hafta içinde acile gt sana bilgi verecekler dedi bu akşam gttim bu akşam 37 oldum bana orda öle birşey olması imkansız doktor kontrole GT demiştir sen yanlış anlamışsındır değip yolladilar doktor elime bir kağıt birşey de vermedi ama bilgisayardaj birşeyler yaptı acilde griste yapmadılar böle başına gelen oldu mu jic