ebrarmom08 espiri yapmıştım ciddi anlamda yada kırıcı bir hitap veya aşağılayıcı bir üslüpla değil
Benim kilomda var daha çok kilolu olduğum zamanlarda oldu
Hamilelik dışında asla kullanmazdım bu kelimeyi ama hamileliğin her halini seviyorum bu yüzdende kırıcı anlamda birşey demem kusura bakmayın