prens_prenses_annesi iki arkadaşımda hiç gitmemişler kayıt falan acılmamış ama önden bir kere kaydın acılması bence daha saglıklı olur her ihtimale karşı gittim kan verdim tüm testleri yaptırdım hastane bilgi sahibi olsun diye eğer az bir zaman kalmışsa problem olmaz zaten gittiginde de testler falan yapılıyor