prens_prenses_annesi Kizlqr sancim basladigi gbi cam ve sakura hastanesine gtsem beni doguma alirlarmi birde devletmi herhangibir ucret odeniyomu
Nlfrr21 prens_prenses_annesi evet devlet acil kadın doğumdan girin doğumsa alıyorlar ücret talebi yok sigorta varsa
Eyluull prens_prenses_annesi kaçıncı haftanızdasınız bende orda düşünüyorum dogumdan sonra anlatabilirmisiniz dogumunuzu hastane deneyiminizi
asel-yasarrr prens_prenses_annesi önce kadın doğum acilden nst bağlayıp sonra doğuma gönderiyorlar tabiki
prens_prenses_annesi Eyluull ben muayneye baska hastaneye gidiyorum doguma cam sakuraya gtssem alirlarmi bni
Eyluull prens_prenses_annesi alıyorlar canım benim arkadaşım farklı bi hastaneye gidiyordu dogumada oraya gitti ama tansiyondan kaynaklı bebek küveze girebilir dendi isterseniz başka hasteneye gidebilirsniz dendi direk oraya gitti aldılar hemen bir diger arkadaşımda özel takipliydi hatta gün bile vermişlerdi sancısı gelince direk cam sakuraya gitti aldılar hemen hemde normal doguma alındı ikiside
prens_prenses_annesi Nazli2_ dogum icin dedim ben muayneye baska hastaneye gdiyorum doguma cam sakuraya gtsem hemen alirlarmi bni
asel-yasarrr prens_prenses_annesi öncesinden gidip bi kayıt oluşturmanız gerek hiç kaydınız yoksa bilemiyorum
asel-yasarrr Kızlar bu hastanede hep belden anestezi mi var genel yapmıyorlarmış bildiğim kadarıyla çok gerek duymadıkça
1zehrs Hastahanede kaydınızın olması gerekiyormuş bende öyle biliyorum yani kontrol için bir kaç kere gitmiş olmalısınız randevu alarak