Denizannesiii 5 ay önce suni sancıyla Doğum yaptım.. 11 de takıldı, 12 de sancı hissetmeye başladım.. 3,5 da Doğum yaptım.. epidural yapıldı ama maalesef etki etmedi 😔 kendi sancıma göre daha sık geldisancılar, bu biraz yorucu oldu sadece.. başka sıkıntım olmadı.. sancı sırasında dolaşmak iyi geliyormuş, ben yatıyordum, deneyebilirsiniz ama☺️ Hayırlı doğumlar diliyorum şimdiden ☺️