Benim de ikinci gebeliğim 4 yaşında oğlum var 9+5 günlük bebiş 6-7-8 . Haftalarda felaket mide bulantısı vardı şimdi biraz düzeldi çok şükür aynı zamanda çalışıyorum öğretmenim biraz risk var dedi doktor bir hafta dinlendim sonra yine okula devam evde de çok sıkıldım geçmedi zaman bi türlü dedim en iyisi çalışmak, senin dusuklerinin nedeni neymiş canım geçmiş olsun Allah bu bebeğine güzel ömürler nasip etsin