İlk gebeliğimde kanamam olmasına rağmen o kadar rahattim ki bu ikinci gebelik yarım aaay yol yuruyemiyom resmen hemen kasimlarima sancı giriyo ayakta durunca vajinada baskı hissediyom nefesimi zor döndürüyom halbuki kilo da almadım ama valla hiç bı ev işi yapamiyorum ful yatiyorum biraz gezineyim diyorum sanki saatlerdir yürümüşüm öyle bı haldeyim mide bulantısı da var tabi üç öğün kusma 😂 ikizlere hamileyim belki ondandır ama şimdiden boyleysem 30. Haftada ne olurum 🤣