Rbyglc Btugl kaçıncı haftan da alacak seni doguma beni de herhalde cok kilo almadan 39 da alır herhalde
Btugl Rbyglc bilmiyomki cnm yarın 38+1oluyorum nezaman sancin gelirse ara beni dedi şu gün dogsun olmadı suni veririm demedi
SeherNilgnBakrc Rbyglc 37.haftamız bugün kontrolüm vardı artık haftada bir gidiyorum çatı kontrolü yapmadı galiba 40.haftaya kadar da yapmışsak ben konuşmasından öyle anladım
Yogurtlupilav Rbyglc yarın sezeryana karar verdiğimi söyliycem doktora 😊 normalde çatı muayenesi olacaktım. Tam 38+0 oluyor yaparız çatı muayenesini demişti.