Rbyglc 37+3 haftalıgız yarın da kontrol var cok heyecanlıyım çatı muayenesi olur muyum acaba? Doktor bir sey dememişti ama ☺️☺️
mervemymerve Rbyglc benım doktorum 37.haftada nst olur 38.haftada çatı muayenesi yapıorz dedi.39+2 deyım bgn muayene oldum cuma gunu Allahın izni ile sezeryan olucam.
Btugl Rbyglc 37+5 benimde yarın randevum var çatı olmicem cnm en son oğlum 3500gr 50cmdi kaç oldu merak ediyorum🤗🤗
Btugl Rbyglc çatı olmicektim birden doktorum yaptı 1cm açılma varmış oğlum 3750gr 51cm olmuş doğum heran olabilir dedi çok heyecan yaptım 🙃🙃
Rbyglc Btugl benim de 1 hafta önde gidiyor ama 36 da 3000 kg olmustu simdi 3200 olmus tur sizin ki yine benimkinden fazla
Rbyglc Btugl inanır mısın bugun kontrol. Vardı benim de bebek 3400 olmus catın iyi dedi alttan muayne etti ama acılmam yok bir haftada cok cabuk almıs soka girdim
Btugl Rbyglc evet cnm doğru son haftalar daha çok alıyor yavrular bizim kilo alisimiz duruyor onlar aliyor senin minnak 3700 geçer bence🤗🤗
Rbyglc Btugl fazla moral verici degildi catı muayenesi oldum çatın gayet iyi dedi doktor ama acılma olmamış bebegim 3400 gram fazla kilo almıs sancım nst de cok az cıktı o kadar sizin nasıldı
Rbyglc Btugl geçtiği halde normali gösteriyor herşey öyle mi bana da öyle dedi 3800 dogurursun eğer normal güzel olur catın iyi dedi