yenidenanne34 Mommmmy hayir bari bi kusura bakma falan deseydiniz ya saka gibi bak yukarda bebeğini kaybettigini söylemiş görmemiş olamazsin bunu görüp cevap yazdığına göre 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mommmmy yenidenanne34 gerçekten ama gerçekten görmedim. Çok çok üzgünüm. Post sahibinden çok özür diliyorum. Bu kadar dikkatsiz ve fevri olmamalıydım. Sadece yorum yazıp çıkmıştım. Buda bana ders olsun . Tekrar çok çok özür diliyorum.
Ozgednc Mommmmy Hemen bı eleştiri yapmak zorundasiniz demi. İster gidip şükür namazi kılıp çıkar ister teravih’e katılır. Kadının yarasını deşmeyin,bizlere sorduğu soru hakkında bilginiz varsa yorum yapın lütfen.
elmaelmaelma Sevdanurr4 muhtemelen lohusalığınız bitmemiş sizin. Başınız sağolsun bu arada, çok üzüldüm. Rabbim inşirah ferahlığı versin içinize
myangelson Sevdanurr4 o zaman henüz bitmemis lohusalık bir kaç güne biter tekrar kanama baslamazsa. Allah razı olsun 🥺
RavenV Mommmmy Yargılamakta ışık hızıyla davranmışsınız. Belki emzirmiyor belki bebeği küvezde ? Ayrıca bu çocuğun tek ebeveyni mi var emziriyorsa bile süt sağıp bıraktığında babası gayet bir kaç saat bakabilir. Sanki size hesap vermek zorundaymış gibi.
Esrackc Sevdanurr4 akıntınız eski haline döndüyse eski rengine döndüyse lohusalığınız bitmiştir abdest almanız gerekir illa 40 gün olmasına gerek yok
myangelson MorKelebek54 ben öyle okumuştum ve sormustum ayriyetten canım tamamen beyaza dönmesi beklenmeli eğer normal zamanda sarı akinti sıkıntın yoksa deniyor