Sevdanurr4 Kızlar kadir geceniz mübarek olsun inşallah benim yarı kırkım çıktı kanamam durdu 1 haftadır kan gelmiyo sadece akıntı var oda peçeteyle silince geliyor sarı renkte az bişey boy abdesti alsam camiye gidebilirmiyim bugün çok gitmek istiyorum
Nur1806 Sevdanurr4 hiçbir şekilde kan gelmiyorsa 1 haftadır sadece beyaz akıntıysa kanamanız kesilmiş. Gusül alıp gidebilirsiniz
FKRKS29 Sevdanurr4 kanama tamamen kesildiyse bi sorun olacağını sanmıyorum, zaten kadınlarda normaldede akıntı rengi ya beyaz ya sarı kabul edilir , kanama , lekelenme kahverengi akinti falan yoksa sorun olmaz diye biliyorum
myangelson Sevdanurr4 normal zamanda sarı akintiniz var mı? Benim mesela hiç sarı akintim olmaz beyaz gelir sadece o yüzden tamamen beyaz olana kadar bekledim abdest için. Bu arada basınız sağolsun Rabbim cennetinde kavuştursun bende 27 haftalık oğlumu toprağa verdim Rabbim sabır versin 🤲🏻
Mommmmy Ben gitseniz ne yapacaksınız onu merak ediyorum. Teravi kandil programı uzun sürüyor . Bebeğinizi saha 20 günlük kime bırakıp o kadar süre evden ayrı kalacaksınız? Emziriyorsanız zaten sıkıntı
Bukettt23 Mommmmy yanlış değilsem hanımefendi bebeğini kaybetmişti dua etmek için gitmek istiyor büyük ihtimalle
MorKelebek54 Mommmmy soru bu degil ki? Bunla ilgili yorum yapmissin. Ne yapicaksa yapcak ne onemi var. Asil sorunun cevabini biliyosaniz onu cevaplasaydiniz daha iyi bence ☺️
MorKelebek54 Sevdanurr4 sari akinti internette enfeksiyon dan dolayi olabilcegi yaziyo bendede oluyo maalesef idrar yolu enfeksiyonum cikti sari akintim var. Ki bildigim kadariyla akinti da kadinin dogalinda oldugu icin sorun olcagini sanmiuorum. Bi cenazeye gitmistim o zaman nkrmal abdest almak istedim anneme sordum akimtim car sorun olur mu duye sorun olmaz dedi. cami konusunda net bilgim yok ama sorun olcagini sanmiukrum dogslimkzda var sonucta. Kanama vs yoksa sorun olmaz bence ☺️
Mommmmy Deletedmom_88 ne yapıldığını biliyorum tabikide 🙄 küçük bebekle bir şey yapamayacaksınız anlamında söylemiştim
Deletedmom_88 Mommmmy hayır yani mesela hanımefendi bebeğini kaybetmiş maalesef, polemik için söylemiyorum. Belki sadece birkaç rekat namaz kılıp evine dönecek de olabilirdi vs
yenidenanne34 Mommmmy hayir bari bi kusura bakma falan deseydiniz ya saka gibi bak yukarda bebeğini kaybettigini söylemiş görmemiş olamazsin bunu görüp cevap yazdığına göre 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
myangelson MorKelebek54 ama kanamanın peşine geldiği için şüpheli bir durum olabilir canım adetliyken bile akıntı rengi beyaza dönene kadar bekleyin deniyor benim mesela sarı akıntım olmaz beyaz olur o yüzden tamamen bitene kadar bekliyorum. Biraz da kişiye bağlı tabi. Kendi vucudunu bilmesiyle alakalı biraz.Enfeksiyon vs durumları farklı ama şuan lohusalık olduğu için konu o yüzden öyle dedim 😊
MorKelebek54 myangelson kyle tsniki canim mesela benim reglim bittiginde akintim olmaz yunurtlama donemimde olurdu seffaf o kadar. Renkli olarak yani beyaz sari ve yesil olarak gebelikde olmaya basladi. Tsbiki kanama sonrasi olan bi durum olsugu icin suan ki konu tamamen kesilmesi beklenebilir bilemedim valla ya enfeksiyondan dolayiysa akintisi sorun olmaz bence gitmesinde ama farkli bi durudman akmtisi oluyosa tabiki dedigim gibi kesilmesi beklenebilir
myangelson MorKelebek54 ben öyle okumuştum ve sormustum ayriyetten canım tamamen beyaza dönmesi beklenmeli eğer normal zamanda sarı akinti sıkıntın yoksa deniyor