Melekkkkkkkkkkkk gastroenterolaji bölümüne yönlendirmişti doktorum hepatit değerlerime bakıldı ve 3 tane test daha yapıldı (ana-ama-asma testleri) çok şükür hepsi temiz geldi progestan ilacını azaltarak bıraktım değerim normale indi ayrıca yağlı yememek gerekli benim sürecim bu şekildeydi bende 17.haftamdayım geçmiş olsun size de en kısa zamanda düzelir inşallah