Sermec27 Pamuk deme deme onu kız korkuyorum belki biraz kaçıririm ama yine de çok abartamam 😁 seni bulmuşken bir şey sorcam canım benim kendi doktorum beni dahiliyeye yönlendirdi gittim anlattım işte doktora durumu 1 aydır diyet yapıyorum 1 ayda 8 kez falan 140 160 arası gördüm falan dedim işte üç aylık şekerime baktı 4.8 çıktı açlık tokluk bakalım dedi açlık 77 çıktı tokluk için 1 hamburger yanında patates kızartması gömdüm çok iyi geldi valla neyse tokluk 124 çıktı 1. Saat doktor dedi ki sende şeker yok ee dedim hocam bende bazen ikinci saat çok yükseliyor dedim bizim için 1. Saat önemli hem 160 170 bebeğe zarar vermez dedi neyse ben ikinci saati de ölçtüm o gün 165 çıktı 3. Saati ölceyim dedim 175 çıktı 4. Saat bile adam akıllı düşmedi 131 çıktı bu değerlere göre nasıl şeker yok ben mi bilmiyorum yoksa doktor mu canım bu arada benim cihazım da o gün tokluk 1. Saat 126 çıktı kan 124 çıktı yani kendi cihazimla kan tahlili nerdeyse aynı çıktı benim çok kafam karıştı
Melike_4949 Beybun_29 Bayburt için eskiden Erzurum’un bir ilçesi diyorlarmış galiba tam bilgim yok şive ve kültürüde aynı nerdeyse 😅 İstanbulda birden yaza geçtik nerdeyse Bayburt’ta yaz gelmesine daha çok var demekki bende muşluyum kendim ama Muş gezilecek yeri var büyük bir yer orasıda soğuk oluyor tabiki
Beybun_29 Melike_4949 Bayburt Gümüşhanenin ilçesiymis aslında sonra dan ayrılmış şive olarak %70 Erzurum %30 Trabzon gibi ama kültürü biraz Erzurumdan daha farklı 😊 Gümüşhane ise %70 Trabzon tarafına benziyor %30 Erzurum gibi oda şivesi ama oyunları falan horon davul zurna Bayburt ise davul zurna. Erzurum ise halay ortaya karışık bişey Bayburt 😅 ama insanları çok güzel ya gerçekten çok iyiler.sevdim ben 🥰
esmaerdemir Pamuk evdeyiz 37 haftalık oluyoruz bayramda her an bebeğim gelir diye bol bol dinlenme egzersiz yapacağım
Azra8Engin Pamuk 37 haftalık olucam. Eşim kimseye gitmicez kimseyi kabul etmicez dedi. Senin bu halde insanlara hizmet etmeni istemiyorum dedi. Büyük ihtimalle sadece anne babalara uğrarız 1er saat. Abimlere ve görümceme bile gitmicez. Evciyiz.
Melike_4949 Beybun_29 Bayburt Gümüşhanenin ilçesiymis aslında sonra dan ayrılmış şive Hmm öyle galiba iyi insanları evet bizde sadece halay var 😅
nb- Pamuk ben gurbette değilim ailem yanımda ama kardeşim gurbette. Onlar geldi bu bayram bol bol onlarla olucaz, kardeşlerim, yeğenlerim, minnoş bebişim :)
Beybun_29 Melike_4949 bizdede sadece halay var ben zaten Güneydoğuluyum garip gelio bana buralar eşim Gümüşhaneli 😃
MinikkCivcivim Pamuk pazrtesi 2 haftalik olucaz bu bayram biz degil anneannesi teyzeleri bize gelicek🤭
MorKelebek54 Pamuk ilk iki gun buyuklere bayramlasmaya fekan gideriz sonrasi yatış valla. Esim nerdeyse 2 aydir hic izin yapmiyo full çalışıyor o yuzden 2 gunden sonra yatış modundayiz. Ha kendisi derse hadi cikalim bisiler yaoalim gidelim edelim diye o zanan cikariz ama ben israr etmem gezelim diye ☺️
Sermec27 Pamuk valla ben anlamdım canım 160 170 bebeğe zarar vermez diyor ilk saat önemli diyor ama ben diyete devam edeceğim bakalım bana göre şekerim var olmasa ikinci saat böyle yükselmez
Pamuk Sermec27 Canim başka doktora git.Evet o rakamlar zarar vermezmis benim genelde öyleydi 1. Saat.190 200 üzeri zarar verirmiş.
Sermec27 Pamuk yok canım ya uğraşmaya gerek yok ben zaten diyetime devam ediyorum şükür dikkat ettiğim sürece 130 u geçmiyorum iyi gidiyor bakalım idare edeceğiz artık doğuma kadar 🥰
birLinaannesi Pamuk Eşimi köye memleketine yollayacağım ben gidemiyorum. Gitmek istemiyor ama babamızın mezarını ziyaret etmeden içim rahat etmez ben gidemiyorum o gidip duasını etsin dedim. Ben de annemlerle beraber geçireceğim kızımsız ilk ve son bayramım inşaAllah 🤲🏻🩷
MorKelebek54 Pamuk ay bisi diyim mi sirf bunun icin 2 3 tane bayramlik aldim 😂 gebeligimden dogru duzgun paylasabilcegim hic fotgorafim yok bayramda cekmek icin bi kac kombin elbise aldim bu gunde hepsini giyip cekicem insallah esimle hic yok resmen karnim burnumda 😂 bi kere cektim ondada kendim carim sadece hamile cekimi de yaotirmadigim icin icimde kalsin istemedim kendim cekim yapicam biraz