Pamuk benim uygulamaya göre 11 günüm var doğuma doktorum da bayramdan sonra çağırdı inşallah benim kız biraz daha bekler ben bursalıyım eşim çankırılı orası uzak ailesi burda benimkiler de burda ailelere gider sonra evdeyiz her an herşey olabilir o yüzden şehir içi belki hava güzel olursa gezmeye gideriz bakıcaz artk bayram sıkıcı geçecek bana zaten devamlı evdeydim farklı olmıcak 🤰😇