Kayaskryky123 mrb salı günü hastaneye gittiğimde hala aynı olduğunu ve sıvının sadece bebeğin bir tarafında olduğunu diğer tarafında olmadığını öğrendim. Yine çok su icmemi hareket etmemi söyledi ve ben renkli ultrason a girmisim doktorum perinatolojiye gitmemi fetal anomali taraması yaptırmamı istedi . Bunu haricinde kanama sıvı gelişi olursa acile gitmemi söyledi 😐 malesef perinatolojiye de gidemedim devlet Hastanesi’nde randevu bulamadığımdan. Özel kliniklerde de 3,5 - 4 arası fiyat verdiler. O yüzden pazartesi doktorumla görüşüp sevk veremezmi onu soracağım şimdilik benim tarafımdan bir sikintim yok bebeğim hareketlerini de çok olmasada hissettigim için biraz rahatım.