Kızlar perşembe günü test yaptım silik çizgi çıktı (adetime 3 gün vardı) perşembe akşamı kan verdim 1.57 çıktı negatif oluyor ama inanılmaz kasılmam ve göğüs hassasiyeti vardı. Cuma günü kahverengi akıntı gibi geldi dedim adet oluyorum bugünse çok açık sarımsı bir renkte akıntı geldi. Sizce bu normal mi? Gebelik midir kanda gözükmeye bilir mi ? Bu konuda yardımcı olabilir misiniz normalde kahverengi akıntıdan sonra adet olurum kana dönüşür ama bu sefer öyle olmadı