bella_xx adetime 10 gün var belim ağrıyor kasıklarım feci ağrıyor ara ara göğüslerimde sızlama oluyor baş ağrısı oluyor sizce bebek belirtileri olabilirmi ve hangi marka test yapmalıyım?
bella_xx Cilginanne2bebeli68 aslında hiçte takmıyorum umudum yok 2 aydır denedik olmadı çok üzüldüm bu ay bakalım
Meleek61 bella_xx benimde adetime 9 gün var belirti feln yok aynı stabil devam test yaparsan haber ver canım aslında test için çok erken ama kişiden kişiye de değişiyor sanırım burda 10 gün kala öğrenen bir hafta kala öğrenen çok gördüm
papatyamm_ bella_xx benimde 10 gün kala bel ağrısı olmuştu eğilirken sanki ağırlık varmis gibi supelenmistim farklıydı ağrı çünkü hamile olduğumu öğrendim 5 gün kala erken gebelik testi ile