Mhmmd artık tek bedene 3 kişi çok zor sıgıyoruz😅😆 yatamıyorum dönemiyorum oturmak bile zor ayakta zaten duramıyorum. Nefes alamıyorum sıcak basmaları oluyor ayriyeten. Birkaç gündür bir odadan diğer odaya gidip gelsem içim geçip bayilacakmis gibi hissediyorum sanırım tansiyonum düşüyor. Karnım devasa buyuklukte. İlk gebeliğimde sadece bir iki catlagim vardı ve aşağı kisimlardaydi şuan ise komple karın bölgem göbek bolgem çatladı 🥴 yani son haftalar beni çok zorluyor. Pazartesi doktorum gün verecek. Ama yinede ekstra bir durum yok ise 37. Haftada doğum tercihim açıkçasi. Ben 2 hafta daha dayanabilirim😅☺️☺️