sibelzeren Babyandmee bende 19+0 m kızım olacak inşallah ismini Mihrimah düşünüyorum ama cevremdekiler pek garip bakıyor duyduklarında sizce de garip yada kötü mü ?? fikirlerinizi belirtirseniz çok memnun olurum
Babyandmee sibelzeren sibelzeren bende mihrimah ismini çok seviyorum bence gayet güzel söylemesi biraz zor gibi ama anlamlı bi isim