minikmucizeemaak incim2306 Ben yaklaşık 2 paket depend bitirdim doğumdan sonra, herkesin kanaması bir olmaz. Kiminin çok gelir kiminin az. O yüzden mutlaka 1 paket alın, daha sonra duruma göre ped takarsınız.
MorKelebek54 Boncukk123 kuzum sedat hicadan baska hic bi doktora gitmem valla. 39 a kadar donmesse eger mecbur sezeryan olurum nabim yaocak bisi yok doktor zaten %50 doner dedi bakalim hayirlisi ya saglikli olsun da insallah gerisi onemli degil
Boncukk123 MorKelebek54 haklısın canım en baştan beri o doktora gidiyorsun ama dönmezse yine de normal doğum düşünüyorsan başka bir doktor fikri de al 🌸 sağlıkla gelsin