Bana doğum yapan bir arkadaşımda depent i söyledi birde biede normal doğumunuz olucaksa suyunuz gelince hemen bitmeyebiliyormuş sızıntı gibi gelmeyede devam ediyormuş o zamanda depent giyip hastaneye gidersen kıyafetlerine su bulaşmaz dedi aklıma yattı depend aldım bu yüzden. 37+4 te beklemedeyim şuanlık.