Kızlar tecrübeli olan anneler bana bilgi verebilirler lütfen??? Ben 38. Haftamdayım benim bebeğim aşağıya inmiş ama doğum kanalına girip girmediği konusunda bişey demedi doktor. Benimde adet olucakmışım gibi kasıklarıma ağrı giriyo hep ve bazen bebek sanki alt kısmıma baskı yapıyomıs gibi hissediyorum bazen ağrı oluyo. Ama nstde hiç sancım çıkmıyo. Karnımda baya bi aşağıda hatta artık küçülüyomuş gibi geliyo bana. Benim doğumum yaklaşmışmıdır sizce bana bu konuda bilgi vericek birisi