murgan Evet ikinci aslında korkulacak hiç bişey yok oğlumda 40+0 da doğurdum direk sancım geldi gece 3 gibi gittik hastaneye sabah 9 a kadar sancı çektim işin en zor kısmı sancı kısmı zaten ama bir şekilde dayanıyorsunuz benim eşim hep yanımdaydı çömelip kalkmak yürümek nefes alıp vermek çok iyi geliyordu sancı çekerken 9 da epidüral iğne yapıldı 7 cm di açılmam sonrası çok rahattı hiç bişey hşssetmedim üç denemede doğdu oğlum 11 de epidüralinde hiçbir zararını görmedim aksine kolaylaştırdı bu sefer doktorum çok kolay olacağını söylüyor ikinci olduğu için en fazla 4 saate doğurursun diyor bakalım bekliyoruz 🙏🏻İnşallah herkesi Allah’ım bir avazda kurtarsın rabbim yardım ediyor inanın