cansureis iremd-1798 mrserdogan12_ kan almadılar neymiş acilde alınmazmış boğazımda enfeksiyon olduğunu gördüğü halde gelirken test aldım ama negatif ya bi umut bu saate kadar hastanede bekledim 😪
iremd-1798 cansureis evet dediğim gibi yapmıyorlar. Kadın doğum aciline gidin hamilelik şüphem var ama ağrımda var deseniz ama eve dönmüşsünüz 😟 erken gebelik testi mi aldınız?
mrserdogan12_ cansureis almaları lazım ben her seferinde gittiğimde karın ağrısı derim ya da migren derim o direkt sorar zaten gebelik emzirme var mı şüphesi var derim hemen Beta yazar şikayet edin yazın bir yere gebelik şüphesi olmasına rağmen kan almadı diye
Feride_01 cansureis bu testten almayın diğer var küçük onlar daha iyi sonuç veriyor bende bunlardan aldım bozuktu
cansureis iremd-1798 Evet awox marka aldım kıl gibi çıktı ama ilk attığım kadar belli değildi o ilk aldığım testin üstünde bide 99 yazıyor 🤦♀️
Gmzgm cansureis ben ilk gebeligimde baya erken yapmıştım testi 4 çizgi çıkmıştı 😂 inşallah hamilesindiiir🤲🏻🤲🏻
cansureis mrserdogan12_ Almaları lazım tabii hemen şikayet ettim aradım zaten oruçluyum zaten dolandırdılar habire