cansureis kızlar merhaba elim ayağım titriyo 17.gün çatlatma iğnesinin daha önce yaptım negatifti bugün kan verdim sağlıkocağında yarın çıkar dediler gelirken test aldım yaptım anında diğer çizgi belirdi ama 3 çizgi var testte 🤦♀️
Lenaa1 cansureis 3 çizgi görünüyor gerçekten başka testi deneyin bozuk bence ☺️ Umudunuz boş çıkmasın inşallah 🌸
iremd-1798 cansureis bir tane daha test alıp deneyebilirsiniz. 3 çizgi testin bozuk olduğunu gösteriyor gibi. Rabbim size de nasip etsin, inşallah ama inşallah vardır burada güzel haberlerinizi alırız. Dualarım sizinle. ❤️
iremd-1798 cansureis bu arada kanı erken vermişsiniz neden yarın çıkıyor ki e nabıza geç düşebilir de siz sağlık ocağının kendi sayfasından kontrol edin akşam üstü isterseniz ❤️
iremd-1798 cansureis evet acilden daha hızlı çıkar inşallah alırlar. Ben burada evime yakın bir hastane var akşam gittim biz almıyoruz kadın doğım aciline gir dediler gittim onlarda önemli bir sorunun yok o yüzden sabah kadın doğum polikliniğine gel dediler bende sinirle gidip özelde kan verdim 2 saatte çıktı. Hastaneler hızlı çıkarıyor. Güzel haberlerinizi bekliyoruz inşallah ❤️
cansureis iremd-1798 boğazımda enfeksiyon var Allahtan onu gösterğ gebelik şüphemde var dicem bakarlar😂
Ha34kaya Kızlarrr bende dün artimetle yaptım silik çıktı bugün predictor ve daysdoctorla yaptım tek çizgi çıktı ben şimdi hangisine inanıcam yaaaa bugün regl günüm inanılmaz bel kasık ağrkm var
iremd-1798 cansureis heh o zaman mantıklı yoksa bazıları bakmıyor ya ☺️ haberlerinizi bekliyoruz enfeksiyon içinde çok geçmiş olsun
iremd-1798 cansureis en iyisini yaparsınız. Ben salak gibi bir şeyim yok sadece hamile olabilirim dedim. 😅 Onun yerine hamile olabilirim ama ağrım var deseydim bakacaklardı 😅
cansureis iremd-1798 mrserdogan12_ kan almadılar neymiş acilde alınmazmış boğazımda enfeksiyon olduğunu gördüğü halde gelirken test aldım ama negatif ya bi umut bu saate kadar hastanede bekledim 😪