Ebrarabla_06 Evet kızlar çok şükür nasip oldu bana da bu postu açmak son 99 ama Sezeryan olacağım için daha da erken olacak Büyük ihtimalle 89 da diyebiliriz Evet anneler sizleri ne kadar kaldı kaç haftalık oldunuz❤❤
Ebrarabla_06 Ebrarabla_06 bu postun altına cinsiyet tahmini yapmayacağım kızlar lütfen kusuruma bakmayın Ben bunu sadece Şafak kaç postu olarak açtım
blovec Ebrarabla_06 siz diyince kontrol ettim son 144 olmuşum 😍 ağustosta kavuşacağım bebişimle inşallah 💖
Minejjan en uzak benim sanırım son 188 keyfini çıkartmaya bakalım cinsiyetini bilmiyorum henüz 13+1 🐰